Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Νι Κάππα- Eυρώ ή δραχμή


ή




Αγαπητοί φίλοι.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ομολογώ δημοσίως την κακή μου σχέση με την... αριθμητική και πολύ περισσότερο με τα οικονομικά.  Ποτέ δεν μου άρεσαν οιαριθμοί, έστω και αν είμαστε υποχρεωμένοι να τους χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση προκειμένου να διακανονίζουμε τις οικονομικές μας δοσοληψίες.  Χωρίς να υποτιμώ τη σημασία τους, καθ' ολκληρία, για μένα ήταν και είναι ψυχρά σύμβολα που δημιουργούν εικόνες, αλλά όχι έννοιες.
Όμως, από έβδομάδες τώρα, είμαι υποχρεωμένος να παρακολουθώ με πολλή ειρωνία, μπορώ να πω, το οικονομικό αυτό 'σούρτα-φέρτα' ανάμεσα στις δύο ομάδες τών οικονομικών εγκέφαλων οι οποίοι με περίσια επιστημονική δριμύτητα υπερασπίζονται ένα από τα δύο νομίσματα.
Αν και δεν είμαι σε θέση να καταλάβω το τι συμβαίνει οικονομικά, είμαι βέβαιος ότι η... κοινή λογική που διαθέτω και την οποία έχω καλλιεργήσει και αναπτύξει σε μεγάλο βαθμό, απαλλαγμένη από κάθε σκοπιμότητα και ατομική ιδιοτέλεια (απαραίτητη προϋπόθεση για να λειτουργεί απρόσκοπτα) μου δίνει τη δυνατότητα να βγάλω ένα και μοναδικό συμπέρασμα, χωρίς παλινδρομήσεις, που λέει ότι το ερώτημα... "με... ή... χωρίς?" είναι το πιο παραπλανητικό ερωτηματικό δίλημα που έχει τεθεί, ποτέ.  Γιατί;
Διότι, όταν οι πληροφορίες και τα νέα που φτάνουν, καθημερινά, στ' αυτιά μου ομιλούν για... χρεοκοπία και τα όσα αυτή κουβαλάει μαζί της (βλ. ανεργία, στάση πληρωμής μισθών, λουκέτο σε επιχειρήσεις, μέτρα επαχθούς λιτότητας και τέλος απαξίωση κάθε ανθρώπινης αξίας, όπως και πολλά άλλα) τί σημασία μπορεί να έχει η σημαία ναύλωσης τού πλοίου όταν αυτό... μπατάρει;
Αν κάποιος, απορρίψει το παραπάνω σκεπτικό τον παρακαλώ πολύ να μ' ενημερώσει σχετικά για να διορθώσω το λάθος μου.  Αν όχι, τότε συνεχίζω μ' ένα ακόμη απλό, αλλά καθοριστικό ερώτημα:  Μπορεί η... μύγα που αναπτύχθηκε (έπειτα από τα όσα συνέβησαν και συμβαίνουν) να βγάλει... ξύγκι;  
Η απάντηση μου είναι ένα κάθετο... ΟΧΙ!  Γιατί;
Διότι η μύγα που αναπτύχθηκε δεν είναι προϊόν οικονομικών λαθών, αλλά εξωθεσμικών παραγόντων που έδρασαν και ζουν με πρωτοφανή απληστία, θράσος και τέλος με μια εγκληματική επιδεικνυόμενη στάση απέναντι σε κάθε ηθική αξία η οποία είναι θεμελιωμένη πάνω στην αδυσώπητη αρχή: "Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ, Η ΖΩΗ ΜΟΥ", δηλαδή, ζούγκλα!
Έπειτα από το δευτερό αυτό ερώτημα η... τριλογία τών ερωτημάτων κλείνει με το τελευταίο και σημαντικότερο που έχει σχέση με την... ανάκαμψη τής οικονομίας.
Είναι δυνατόν να περιμένουμε να συμβεί το θαύμα τής οικονομικής ανάκαμψης όταν οι... μαριονέτες που έχουν τοποθετηθεί σε καίρια κυβερνητικά πόστα λειτουργούν και κινούνται σύμφωνα με τα όσα τους έχουν υποδείξει να κάνουν οι... γνωστοί, άγνωστοι εντολοδόχοι τους;  ΟΧΙ!  Και τούτο διότι, κατά τη γνώμη μου πάντα, και με λίγα λόγια, έχουμε πιάσει... πάτο.  Το αν την πείνα την ονομάσουμε λιμό ή... λόρδα, δεν αλλάζει τίποτα. Το στομάχι δεν γεμίζει...  Το αν θα πάμε στον τάφο με το Ευρώ ή με τη Δραχμή  δεν έχει καμιά σημασία.  Σημασία έχει το αν θα φτάσουμε μέχρι σ' αυτόν με... αξιοπρέπεια ή με... αναξιοπρέπεια, τουτέστιν, σαν... ήρωες ή σαν... αρνάκια.
Φιλικώτατα.
Νι Κάππα (Αθήνα). 

Υ. Γ.  Μην σας παραπλανούν τα... Μ. Μ. Εξαπάτησης και τα... "καλοραμένα κοστούμια". Και μην ξεχνάτε ότι το κοστούμι που έχουν ράψει για σας δεν είναι καθόλου στα μέτρα σας, ενώ όλη η... βαβούρα γίνεται για να τα οικονομήσουν οι μεγάλοι χρηματοπιστωτικοί... "Οίκοι".  Δείτε τι γίνεται στην Ευρώπη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.